5/20/2007

Free Scrapping

Hi to all my friends.I'm just trying this boot2x lang gud kog himo2x
scrap kay free man.My pics last Saturday nagtaba na gyud hehehe...

With all my hearts I wanna thank you aning eskuelahana...
Sa akong kalaay nibista kosa mga membro sa Sulads kanang grupo sa mga teacher missionary nga nagtudlo sa mga manobo o lumads sa bukid aron makahibalo sila read & write nga libre walay bayad didto ko last week.Nindot baya ang Sulads Campus I know wamo kahibalo sa SULADS hehhee...bisita mo sa website if gusto nimo.Ok mao rana...

Little lonely at the same time happy its because this moment Miss my foreigner chicken.

My darling call me native chicken too.Do I look like native chicken?hehehhe..

Gikan ko sa Cagayan de oro City nagprocess ug papeles nakakita kog rainbow mao ni...Murag parehas akong life murag rainbow daghan colors.hahahha...

From Church mukhang happy dina yata guilty...bitaw uy tinood gyud nga happy ko.Sige uy unsa mani mura nakog nagsaysay sa akong kaagi...adto nako mga bisdak friends.

2 comments:

Fella said...

Hello mitch.. kanindot sa imong mga scraping book. himo-e ko beeh! heheh great job.. 5* star for you . Musta atong beauty? karon ra jud ko laag diri. sorry! Take care and God bless..

Anonymous said...

HI mitch muzta diha :9
ka nindot ba sa inyong scrapping uy nice kaayo mitch.
agi agi lang sa ko. ayo ayo diha kanunay

Followers

Visitors

Exchange Link?



"Add me to your blog/website and then let me know your URL after you paste my code into your blog/website. I am pretty sure I will add your URL in my blog thanks!

Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Page Rank Check