1/11/2007

Forgetful Me

Glad to be back again...Hay sa 1 week nakong vaction sa Bohol na enjoy baya pod ko kauban sa akong family.First time nako naka experience nga new year nga wala kaayoy buto2x. Mingaw kaayo pero happy kay we're together sa akong gikamingawan nga family for many years I have not seen them. Perti gyud happy kaayo ko kay mura magmagluha2x akong mama magtan aw intawn sa iyang pinalangga nga anak nga iyang gikauban.hehehe bitaw uy...daghan kaayo nanga change sa amoang place.Ang mga bata pa nga sa akong paglakaw mga minyo na unya ang makasusubo kay naa nay anak pero walay bana. Nakaingon ko sagdi lang ug agi-agian ko hehehe...kanang way uyab ba.
My departure is Jan 3,2007 in the evening 7 pm Wednesday.One thing nga dili nako malimtan nga pagka Tuesday nagprepare nako kay molarga na as in intact na tanan ,tanang putsonon gibalot na.Ako nalang ang kulang nga molakaw. My father came and said karon na ba diay ko molarga?Your friend will leave tommorrow pa sya.I ask my father if unsa ang date then he said its Jan.2 pa. Pastilan gyud nako ka limtanon. So pagkaugma pa diay ko larga gibalik nalang pod nako akong things. Unsaon basin absent minded ko kay unsaon makahunahuna man gud pod kos akong crush nga kano nga taga South Carolina hahhaah bitaw uy. Ayaw lang sa katulog ha basa aning akong blog !!!So tuod man for short nakalarga jud ko anang pagka ugma.Pero pagkadakong pagsulay kay hangin2x ang barko kusog modoyan2x. Mga 3 hours gyud nyang tunga2x sa lawod. Nakaingon kog malonod na. Nakahinoktok ko pastilan ug malonod human gyud akong mga pangandoy sa life. Sige ko pasiplat sa life jacket kay kon malunod maayo nang naa koy isuot. Hahaa negative kaayo kog thinking ato nga time. Hay thanks to God ni survive gyud intawn ang barko. Na hala uy mao ra ning akong balita ninyo mga bisdak.Ug akong mga friends sa nagkalainlain nga place sa pinas.hehehe bye for now.

1 comments:

Karen said...

hahaha that's just so funny and scary with the boat part *bites nails*

kahadlok ato...basa basa lang ko search man gud ko about sa forgetful keyword kay mao pud ako post sa ako blog ahhaha mao nakaabot ko dri sa imohang blog...2007 pa man diay nia ahhahaa dugay na kaayo pastilan.

Anyways take care and God Bless...labay lang ko:)

Followers

Visitors

Exchange Link?



"Add me to your blog/website and then let me know your URL after you paste my code into your blog/website. I am pretty sure I will add your URL in my blog thanks!

Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Page Rank Check